سوالات متداول

پاسخ به سوالات متداول

چگونه سفارش خود را ثبت کنم ؟

برای ثبت سفارش یک کالا، ابتدا آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. در هنگام اضافه کردن کالا مطمئن شوید که سایز و رنگ کالا با آنچه شما میخواهید مطابقت دارد. 
شما میتوانید هر تعداد کالای مورد نیاز خود را به سبد اضافه کنید و در پایان با کلیک بر روی آیکون سبد خرید پنجره کوچکی برای شما باز می شود. بر روی دکمه تسویه حساب کلیک کنید تا به صفحه مربوطه منتقل شوید.

جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت‌نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید . لطفا اطلاعات تماس و ایمیل خود را به شکل صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.
لطفا دقت کنید که آدرس خود را برای دریافت کالا به صورت کامل، درست و دقیق ثبت کرده باشید.

آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم ؟

خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید ، همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت آن ها مطلع شوم ؟

مایامد با ارسال پیامک به شماره تلفنی که در پنل کاربری خود وارد کرده اید، مرحله به مرحله شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهد داد.
همچنین می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت ” سفارشات من” از وضعیت آن ها مطلع گردید.

آیا می توانم در روز های تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم ؟

بله، شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.

چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟

همه مشتریان عزیز می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‌های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند . همچنین جهت رفاه حال شما، امکان پرداخت در محل نیز فراهم شده است. 
شما با هر روشی که دوست دارید می‌توانید خرید کنید، اما ما خرید آنلاین را توصیه می‌کنیم!